czwartek, 24 maja 2012

OGŁOSZENIE 1

Witajcie na moim Starym Nowym blogu :)
Spełniłam swoje groźby i przeniosłam moje opowiadanie, bo Onet doprowadzał mnie do szału. I choć jeszcze do końca nie wiem, jak mam się posługiwać blogspot.com, myślę, że sobie poradzę.
Aha - Rozdział 19 pojawi się niebawem - myślę że w ciągu przyszłego tygodnia :)
Buziaki,
Wildflower :D
P.S.: Jeśli macie ochotę, będzie mi bardzo miło, jeśli w wolnej chwili przeniesiecie, lub napiszecie komentarze pod notkami, które tu przeniosłam z poprzedniego adresu. Ale to tylko zależy od Was :)

1 komentarz:

  1. Awww! <333 *-*


    A co do bloggera, to jest naprawdę wygodny i jest dużo możliwości jak i opcji, ale trzeba to wszystko ogarnąć xD <3

    A wiesz, tak właściwie, to mogłabyś przecież zacząć od nowa publikować notki. Ja już praktycznie nic nie pamiętam... ;O Chociaż rób jak chcesz ^^ A gdybyś tak dodawała te notki co drugi dzień, to byś szybko nadrobiła xD W miesiąc i już, a dodatkowo miałabyś nowe opinie dziewczyn z blogspota, a niektóre naprawdę są fajne ;) (trzeba tylko umieć szukać "nie-spamerek" ;*)

    Mniejsza o to. Nieważne co opublikujesz, ja będę niecierpliwie czekać! ;** <3<3

    OdpowiedzUsuń